انهدام یک تیم تروریستی در شمال غرب کشور/ ۱۱ تروریست به هلاکت رسیدند

هلاکت ۱۵ عضو یک تیم تروریستی از عناصر ضدانقلاب

 ۱۱ عضو تیم تروریستی از عناصر ضد انقلاب در ارتفاعات کلاشین اشنویه، توسط نیرو‌های سپاه به هلاکت رسیدند. به نقل از روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا، شب گذشته(جمعه شب) یک تیم مجهز تروریستی وابسته بهاستکبار جهانی و سرویس های اطلاعاتی بیگانه که قصد نفوذ به کشور از منطقه مرزی اشنویه برای ایجاد نامنی و انجام اقدامات خرابکارانه را داشت که در کمین رزمندگان غیور و شجاع قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه گرفتار و طی درگیری سنگین حداقل ۱۰ تن از تروریست ها به هلاکت رسیده و تعداد دیگری نیز زخمی شدند. با انهدام این تیم تروریستی مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات و تجهیزات ارتباطی ضبط و به دست رزمندگان اسلام افتاده است



:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : شنبه 20 مرداد 1397
کارخانه تولید و مونتاژ مهمات کالیبر متوسط در اصفهان افتتاح شد

 

کارخانه مونتاژ مهمات کالیبر متوسط در اصفهان افتتاح شد

 کارخانجات تولید و مونتاژ مهمات کالیبر متوسط در صنایع دفاعی اصفهان با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افتتاح شد.   کارخانجات تولید و مونتاژ مهمات کالیبر متوسط در صنایع دفاعی اصفهان امروز دوشنبه ۱۵ مردادماه با حضور امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افتتاح شد. حاتمی که برای بازدید و سرکشی از صنایع دفاعی وزارت دفاع به اصفهان سفر کرده است در بدو ورود پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا در محل یادمان شهدای صنایع دفاعی اصفهان، در نخستین برنامه، کارخانجات تولید و مونتاژ مهمات کالیبر متوسط صنایع دفاعی اصفهان را افتتاح کرد. حاتمی در این مراسم افتتاح کارخانجات تولید و مونتاژ مهمات کالیبر متوسط صنایع دفاعی اصفهان را در راستای تحقق فرامین فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) مبنی بر تقویت همه جانبه بنیه دفاعی جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: این کارخانه با همت و تلاش جهادی همه کارکنان، مدیران و متخصصان صنایع دفاعی اصفهان راه اندازی شده است. 



:: موضوعات مرتبط: نظامی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا
تاریخ : سه شنبه 16 مرداد 1397
ارتش فرارسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت

ارتش فرارسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت

 ارتش طی پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک و تهنیت گفت.   ارتش حمهوری اسلامی ایران امروز سه شنبه ۱۶ مردادماه طی پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک و تهنیت گفت. متن این پیام به شرح ذیل است: «ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ» روز خبرنگار، در حقیقت یادآور اراده عظیم مردان و زنانی است که برای بازگویی حقائق، پرچم اطلاع‌رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته‌اند.   روشنگری، بصیرت، تعهد، بیان حقائق، انتقاد منصفانه و سازنده، در نظر گرفتن مصلحت جامعه و نظام در چارچوب دین و اخلاق، تنها بخشی از آرمان‌های شهیدان عرصه اطلاع رسانی است که میراث عظیم اخلاق رسانه ای را برای قشر فرهنگ ساز و خدوم رسانه بر جای نهاده اند تا رسالت خویش را به نحو مطلوب تحقق بخشند.   خبرنگاران، دیده بانان صحنه شفافیت و سلامت اوضاع کشور هستند و رسالت خطیری بر عهده دارند و ۱۷مردادماه سالروز شهادت سنگربان بی سنگری است که با تنها سلاح خود(قلم)، وحشی‌گری گروهک تروریستی طالبان را به تصویر کشید و با خون خود بر مبارزه با متعصبین دینی و افراط‌گرایی تاکید کرد بنابراین سالروز شهادت «محمود صارمی» صرفا یک واقعه تاریخی و مناسبت صنفی نیست بلکه چراغ راهنمایی است برای همه کسانی که به نوعی در حوزه مهم و راهبردی اطلاع‌رسانی درگیر هستند.   بی شک امروز که دشمن کمر بسته تا بتواند به وسیله پروپاگاندای رسانه‌ای ضمن تحقق اهداف شوم خود، موجی از مخالفت‌ها علیه جمهوری اسلامی را راه بیاندازد قطعا افسران جنگ نرم با اگاهی بخشی و انتشار اطلاعات صحیح و دقیق به مردم شریف ایران و جهان و و  ترویج امید در جامعه با ارائه توانمندی‌ها و اقتدار نیروهای مسلح،  در خط مقدم مبارزه با استکبار قرار دارند.   روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام اقلیم اندیشه و قلم و ارج نهادن به تلاشهای ارزنده تمامی سفیران آگاهی و امید، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق روز افزون همگان را از درگاه حضرت حق مسئلت دارد. انتهای پیام/



:: موضوعات مرتبط: اجتماعی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : سه شنبه 16 مرداد 1397
اورهال دو فروند جنگنده میراژ و اف۵

 

متخصصان و کارکنان فنی پایگاه شهید حبیبی زهام دو فروند هواپیمای میراژ و اف۵ را اورهال(بازآماد) کردند.

اورهال دو فروند جنگنده میراژ و اف۵ متخصصان پیشکسوت و جوان پایگاه شهید حبیبی زهام مشهد  امروز یکشنبه 14 مردادماه توانستند پس از صرف ۲۵ هزار نفرساعت کار فنی، یک فروند هواپیمای میراژ را اورهال(بازآماد) کنند.

همچنین متخصصان فنی این پایگاه در اقدامی مشابه و با صرف ۱۲۵۰۰ نفرساعت کار فنی یک فروند هواپیمای اف ۵ دوکابینه را اورهال کردند.

گفتنی  است این دو جنگنده پس از تست های عملیاتی به چرخه دفاعی نیروی هوایی ارتش اضافه شدند.



:: موضوعات مرتبط: نظامی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : سه شنبه 16 مرداد 1397
ئین بزرگداشت شهید عباس بابایی برگزار شد

 

آئین بزرگداشت شهید عباس بابایی برگزار شد

 همزمان با سی‌ویکمین سالگرد شهادت خلبان «عباس بابایی»، یادواره این شهید والامقام صبح روز دوشنبه ۱۵ مرداد با حضور خانواده این شهید، در مرکز آموزش‌های هوایی شهید خضرایی تهران برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، سردار «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح، امیر «ابراهیم گلفام» جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات ستادکل نیرو‌های مسلح و امیر «فرج‌الله برات‌پور» خلبان بازنشسته نیروی هوایی، از جمله چهره‌های حاضر در این مراسم هستند.



:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , نظامی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : سه شنبه 16 مرداد 1397
«محمد خضر الکبش»کیست؛ با «ذوالفقار» حزب الله آشنا شوید / اهل سنتی که برای مقاومت سنگ تمام گذاشت

  

محمد خضر البکش

اگرچه دشمنانِ حزب‌الله، این جنبش را به طایفه‌گرایی و توسعه‌طلبی با هدف سیطره بر لبنان متهم می‌کنند، اما شواهد امر، از جمله حضور جوانان طایفه اهل سنت در صفوف مقاومت خلاف این اتهامات را ثابت می‌کند.   سرویس جهان مشرق – «ذوالفقار» یکی از ۷ رزمنده مقاومت حزب الله بود که در جریان دفع حمله گروه تروریستی تکفیری «جبهه النصره» در شهرک «تله العیس» حلب به شهادت رسید.   در زمان شهادت بیش از ۱۹ سال نداشت .. از جمله جوانان اهل سنت لبنان بود که در صفوف مقاومت با خطر تروریسم تکفیری که موجودیت و هویت ملل منطقه را تهدید می کرد، می جنگید.



:: موضوعات مرتبط: بین المللی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا
تاریخ : چهار شنبه 10 مرداد 1397
دریادار خانزادی خبر داد: برگزاری رزمایش نیروی دریایی ارتش در آذر ماه

برگزاری رزمایش نیروی دریایی ارتش در آذر ماه

رزمایش دریایی ارتش آذرماه در آب‌های جنوب کشور برگزار می شود. رزمایش بزرگ نیروی دریایی ارتش طبق سنوات گذشته، امسال نیز در آذرماه و در آب های جنوبی کشور و دریایی عمان برگزار می شود. به گفته امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، رزمایش مشترک نیروهای مسلح نیز در پایان سال جاری برگزار خواهد شد. انتهای پیام

 

 



:: موضوعات مرتبط: نظامی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : چهار شنبه 10 مرداد 1397
ورود نیروی هوایی یمن به کارزار؛ برگ‌ برنده یمنی‌ها برای ادامه جنگ با آل‌سعود چیست؟!

 ئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفت: نیروی هوایی یمن به زودی وارد نبرد با متجاوزان سعودی – آمریکایی می شود.  در آخرین روزهای تیرماه بود که نیروهای انصارالله یکی از شرکت های پالایشگاه نفتی آرامکو را با استفاده از پهپاد دور برد “صماد ۲” هدف قرار دادند. در همان روزها بود که محمدعلی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفت: نیروی هوایی یمن به زودی وارد نبرد با متجاوزان سعودی – آمریکایی می شود. جنگنده های یمنی به زودی خواهند توانست وارد میدان مقابله با جنگنده های ائتلاف سعودی – آمریکایی و هم پیمان های آن شوند و به این ترتیب ملت یمن می تواند از حریم هوایی خود حفاظت کند. این جملات الحوثی یعنی جنگ یمن وارد فاز جدید شده که عربستان و آمریکا به هیچ وجه حتی فکر آن را هم نمی کردند. پهپاد «صماد ۲ »، سلاح یمنی جدیدی است که در چهارمین سال تجاوز و محاصره آمریکا و عربستان علیه یمن توسط مزدوران سعودی و اماراتی، وارد میدان نبرد شد. این پهپاد یک پرنده دور برد است که توانایی پرواز فراتر از ۱۰۰۰ کیلومتر را دارد و ویژگی مهم آن در نفوذ به حریم هوایی عربستان و عدم ردیابی از سوی رادارها و تجهیزات پیشرفته ارتش آل‌سعود است. حمله یک پهپاد شناسایی به شرکت آرامکو با عمق راهبردی آن، به معنای انتخاب یک هدف راهبردی با ابعاد نظامی و اقتصادی است، به گونه ای که بر همه تصمیم‌های آتی عربستان درباره ادامه تجاوز به یمن تاثیرگذار خواهد بود و همچنین بر طرح گسترده عربستان برای اقتصاد بدون نفت، تاثیرگذار است. 

قدرتی که نادیده گرفتن آن، برای آل‌سعود گِران تمام شد

 



:: موضوعات مرتبط: بین المللی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 8 مرداد 1397
داعشی های وطنی روایتی از جنایت‌های وحشیانه داعشی‌های وطنی/ گلوله‌باران غافلگیرانه ۷ نفر توسط جانیان

 

روایتی از جنایت‌های وحشیانه داعشی‌های وطنی/ گلوله‌باران غافلگیرانه ۷ نفر توسط کومله+ عکس

مدتی است که ضد انقلاب‌ها پروژه تطهیر سازی رامین حسین پناهی عضو گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله را کلید زده اند. در هفته‌های اخیر عناصر ضدانقلاب و معاندین با همراهی برخی مزدوران داخلی‌شان در فضای مجازی، پروژه تطهیر و مظلوم جلوه دادن، یک عنصر تروریستی به نام «رامین حسین‌پناهی» عضو گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله را کلید زده‌اند. نام «کومله» را باید مترادف با «داعش» دانست؛ گروهکی تجزیه‌طلب و ضدایرانی که اعضایش در آدم‌کشی و جنایتکاری چیزی کمتر از داعشی‌ها نداشته و ندارند. اعضای این گروهک در مقطعی بویژه در دهه ۶۰ وحشیانه‌ترین جنایات را علیه مردم شمالغرب کشور مرتکب می‌شدند؛ از سربریدن تا شمع آجین کردن و سوزاندن. نگاهی گذرا به جنایت‌ها و شرارت‌های گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله، عمق دشمنی سرکردگان و عناصر این گروهک با مردم ایران و مردم انقلابی کردستان را عیان می‌کند. در ذیل به گوشه‌ای از جنایت کومله‌ای‌ها یعنی همکاران رامین حسین‌پناهی اشاره شده است.



:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 8 مرداد 1397
نمایش قدرت موشکی یمن چگونه وحشت را بر عربستان و متحدانش حاکم کرد؟

 

پایتخت‌هایی که از قدرت یمن به لرزه افتادند!ارتش یمن چگونه وحشت را بر کشور های شیخ نشین حاکم کرد؟

 منابع یمنی اخیرا از حمله پهپادی یمنی ها به فرودگاه بین المللی ابوظبی خبر دادند. یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن با اشاره به رونمایی از پهپاد صماد۳ ، اعلام کرد: فرودگاه بین المللی ابوظبی با پهپاد صماد ۳ هدف قرار گرفته است. مسئولان فرودگاه ابوظبی ضمن اذعان به این حمله اعلام کرده اند که تحولات را با همکاری مقامات مربوطه دنبال می کنند. مقامات فرودگاهی ابوظبی مدعی شدند که در فرودگاه و پروازهای آن اخلالی ایجاد نشده است. این حمله خارج از انتظار سعودیها و متحدان متجاوز آنها یعنی امارات متحده عربی در حالی اتفاق افتاد که متجاوزان گمان می کردند یگان های موشکی یمنی دیگر کارایی سابق را نداشته و نمی توانند همچون گذشته مواضع استراتژیک را هدف قرار دهند. با این حال، حمله انجام شده ضمن برهم زدن تمامی معادلات میدانی، نشان داد که عمق استراتژیک دشمن سعودی و تمامی متحدان آن ازجمله امارات متحده عربی در تیررس موشک های پیشرفته و بالستیک یمنی ها است.



:: موضوعات مرتبط: بین المللی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 8 مرداد 1397
روایتی از جنایت‌های وحشیانه داعشی‌های وطنی/ گلوله‌باران غافلگیرانه ۷ نفر توسط جانیان کومله+ عکس

 

روایتی از جنایت‌های وحشیانه داعشی‌های وطنی/ گلوله‌باران غافلگیرانه ۷ نفر توسط کومله+ عکس

در هفته‌های اخیر عناصر ضدانقلاب و معاندین با همراهی برخی مزدوران داخلی‌شان در فضای مجازی، پروژه تطهیر و مظلوم جلوه دادن، یک عنصر تروریستی به نام «رامین حسین‌پناهی» عضو گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله را کلید زده‌اند.

نام «کومله» را باید مترادف با «داعش» دانست؛ گروهکی تجزیه‌طلب و ضدایرانی که اعضایش در آدم‌کشی و جنایتکاری چیزی کمتر از داعشی‌ها نداشته و ندارند. اعضای این گروهک در مقطعی بویژه در دهه ۶۰ وحشیانه‌ترین جنایات را علیه مردم شمالغرب کشور مرتکب می‌شدند؛ از سربریدن تا شمع آجین کردن و سوزاندن.



:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 8 مرداد 1397
هشدار! استرس والدین به فرزندان منتقل می‌شود

 

هشدار! استرس والدین به فرزندان منتقل می‌شود

سید رضا فراهانی اظهار کرد: استرس و اضطراب والدین، مستقیما بر روی دلبستگی و رشد عاطفی-اجتماعی کودک اثرات منفی می‌گذارد.

وی با بیان اینکه محیط اطراف کودکان را در دوران نوزادی عمدتا والدین به وجود می‌آورند و در این زمان، کودک شروع به ساختن رابطه عاطفی و عمیق با والدین و سایر اعضای خانواده می‌کند، گفت: کودک در این شرایط به راحتی تحت تاثیر وضعیت احساسی و عاطفی و فشار‌های روانی والدین و اطرافیان قرار می‌گیرد.

 



:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 8 مرداد 1397
عملیات «والفجر۳» در یک نگاه

 

شهر مهران

«عملیات والفجر۳» از جمله عملیات‌هایی است که در قالب عملیات‌های محدود و به منظور جلوگیری از ایجاد رکورد جنگ و در ادامه عملیات‌های مسلم ابن عقیل، محرم، والفجر مقدماتی و والفجرهای ۱ و ۲ طراحی و اجرا شد.

ویژگی عملیات‌های محدود این بود که توانستند تا حدی دشمن را سرگرم کنند تا در سایه آن عملیات بزرگ رزمندگان اسلام در اسفندماه سال ۱۳۶۲ به نام «خیبر» در هور العظیم اجرا شود.



:: موضوعات مرتبط: نظامی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 8 مرداد 1397
قدرت‌نمایی « الصماد ۲» برای شاهزاده‌های سعودی در آسمان ریاض

 

یمن

پهپادهای یمنی در ۲۰ روز گذشته، هفت عملیات علیه نیروهای شورشی و ائتلاف غربی - عربی - صهیونیستی در مناطق اشغالی یمن انجام دادند و خسارت های سنگینی به آنان وارد کردند.

به گزارش مشرق، پهپادهای جنبش مقاومت انصارالله یمن در ۲۰ روز گذشته، هفت عملیات علیه نیروهای شورشی و ائتلاف غربی - عربی - صهیونیستی در مناطق اشغالی یمن انجام دادند و خسارت های سنگینی به آنان وارد کردند.

 در ادامه، جزئیات عملیات های هفت گانه پهپادهای انصارالله را علیه نیروهای شورشی و ائتلاف می خوانید:

 ۱- چهاردهم تیرماه: نخستین عملیات پهپادهای انصارالله به شمار می آید که تجمع فرماندهان ائتلاف غربی - عربی - صهیونیستی را در پایگاه نظامی «البریقه» در استان عدن در جنوب یمن هدف قرار دادند.

 به گفته منابع میدانی در این حمله پهپادی، شماری از فرماندهان ائتلاف به همراه نیروهای شورشی کشته و زخمی شدند.



:: موضوعات مرتبط: بین المللی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا
تاریخ : شنبه 6 مرداد 1397